În mijlocul pustietății

890026-001

De pe vremea când eram student și jucărie sexuală/amant/friend with benefits cum vreți să îi spuneți, experiența mea cu o femeie de 30+ ani. Ne vedeam aproape zilnic, în special seara, când termina tot ce avea de făcut pentru birou. Alteori mă chema la ea acasă după-amiază, ne-o trăgeam, eu citeam o carte cât timp ea lucra, apoi încheiam seara cu sex.

O însoțisem într-o zi într-un alt oraș la o întâlnire de afaceri și, venind spre casă, eu conducând, ea stând în dreapta, urma să am una din cele mai faine partide de sex. Aflându-ne în mijlocul pustietății, înconjurați doar de dealuri, a început să mă sărute pe gât, mângâindu-mi penisul prin pantaloni cu mâna, nebăgând în seamă faptul că eu conduc. M-a descheiat și a coborât cu capul lângă volan, luându-mi-o toată în gură, cu o poftă cu care iei prima gură de Cola rece pe o terasă într-o zi de vară caniculară. O sugea din ce în ce mai repede, eu concentrându-mă din ce în ce mai greu la drum. Am intrat pe un drum de țară care urca printre dealuri și am oprit, arzând de dorință să i-o trag.

M-am lăsat pe spate cu scaunul, adunându-i părul în pumnul meu și trăgând-o lângă mine. Ne-am sărutat și o simțeam mai excitată decât în toate partidele noastre de până atunci. S-a așezat în penisul meu, poziția fiind perfectă să mă pot juca cu sânii ei, să îi sărut, să îi ling, să îi mușc în timp ce mi-o trăgea tare.

Am iesit din mașină și am așezat-o pe capotă, luându-mi avânt cu limba printre labiile ei, jucându-mă cu al ei clitoris aflat în extaz, simțind pe limbă adorabilul ei lichid. M-a tras de păr să mă sărute, în timp ce o tachinam atingându-i clitorisul cu degetele. În urma apelului „Trage-mi-o” am intrat tare în ea. Mă mișcam din ce în ce mai repede, simțind că se apropie de orgasm, ea zgâriindu-mă pe piept. Mă las peste ea și mă opresc adânc. Ne mișcăm ușor în același ritm și o sărut pe gât în timp ce o simt dându-și drumul în brațele mele. Mă ridică și se pune în genunchi în fața mea, mi-o suge cât de tare poate până explodez în gura ei.

Ne așezăm unul lângă celălalt pe iarbă, privind cerul senin, pentru prima oară îmbrățișați.

Din motive personale, pentru o mai lungă perioadă de timp, acesta va fi ultimul meu articol scris pe blog. Mulțumesc tuturor celor care m-ați citit. El.

One response to “În mijlocul pustietății

Leave a Reply

