Tu mujer*

maybe3

Abia aștept să fiu la tine în brațe. Să îți simt trupul lipit de trupul meu și degetele tale fine să mi se plimbe vag pe spate. Să îți îngropi fața în părul meu și să îți umpli plămânii cu parfum și fericire pură, puternică precum un drog. Să îmi desenezi fluturi pe gât și singurul sunet pe care să îl aud să fie șoapta ta… „mi-a fost dor!”. Să îți mușc buzele și să îți gust pielea iar tu să îmi scoți hainele una câte una până când, goală, voi tremura sub palma ta. Să îmi mângâi coapsele și fiecare centimetru din mine să îți poarte amprenta, să știu că sunt a ta… Tu mujer*.

Să îmi citești în ochi cât te doresc de tare și apoi să te pierzi în mine, în fiecare gând și-n fiecare murmur, în fiecare atingere. Să nu mă întrebi. Să știi deja! Să îmi văd visul arzând de dorință și fruntea plină de sudoare amestecată cu păcat. Să mă dezbraci de mine și să mă umpli de tine până aproape de delir. Și-atunci te voi vrea și mai mult iar tu vei ști că eu îți sunt destin. Spune-mi acum… Îți mai aduci aminte unde se ascund comorile? Sub care gleznă se ascunde un sărut? Mai știi unde se amestecă agonia cu extazul și când șoapta mi se transformă în strigăt? Mai știi să-mi scrii cuvintele pe sânul drept și tăcerile pe cel stâng? Mai ai sub piele focul ce l-am aprins cândva? Spune-mi acum… sau cel mai bine, arată-mi!

*femeia ta

Leave a Reply

