Doi

sh

 

Prea multă vodka amestecată cu suc de mere și șoapte la ureche. Prea multe priviri agățate pe coapse. Prea multe ritmuri senzuale și prea multe atingeri fugare. Prea multe săruturi furate și prea multe haine smulse de gânduri ce nu știu să fie cuminți. Prea multe promisiuni și prea multe cuvinte ghicite numai în priviri în dimineți leneșe.

Mâinile lor mi se insinuau pe trup și lăsau urme adânci și scântei pe gânduri. Și-atât de diferite le erau atingerile, și-atât de aprins îmi ardeau simțurile. Îi avusesem pe amândoi și-acum nu știu pe care l-aș fi vrut mai tare. Unul lângă altul păreau Yin și Yang, înger și demon. Unul cu ochii albaștri precum marea ce mă trezea șoptit… Princesa. Celălalt brunet, purtând întuneric în priviri,  ce mă lăsa în zori tremurând de plăcerile nopții. Unul hipnotizat de mișcările mele, celălalt hipnotizându-mă cu mișcările lui.

Și da, nu știu pe care l-aș fi vrut mai mult, dar au sfârșit amândoi la mine acasă. Amândoi goi, amândoi zâmbind pervers după… Amândoi…

După o noapte de dansat bachata printre așternuturi cu el, dimineața mi-a desenat atingeri noi pe spate… atingerile unui alt el… Și după săruturile lui aprinse au venit mușcăturile roșii și focul unor alte buze. Toate împletite pe același trup, toate desenate pe aceleași coapse de doi pictori bolnavi de pasiunea aceleiași atingeri… A mea.

Și printre aburi de cafea nici acum nu știu pe care l-aș fi vrut mai mult.

Leave a Reply

