Tare și adânc

Noaptea continuă alături de gazda petrecerii după momentele petrecute împreună în biroul tatălui ei. Se lasă jos (jos, jos) și mă înnebunesc mișcările ei lascive, corpul ei lipit de al meu, în continuă excitație. Dacă am putea scăpa de toata mulțimea asta, să fie doar a mea, să ne-o tragem ca nebunii în toate colțurile casei..ar fi perfect.

Dar nu se poate. Deocamdată. Dansând, mă sărută pe gât, mă mușcă de ureche și-mi spune „Vreau să..ți-o sug.”. Rămân o clipă blocat, dar mă deblochează ea instant, trăgându-mă de mână într-o altă cameră. Mă bagă în baie și încuie ușa. Fără să am timp de vreo reacție se năpustește asupra mea și mă sărută, cu mâinile descheiându-mi pantalonii și atingandu-mă senzual. Se întoarce cu spatele la mine și își freacă fundul de penisul meu, mă întărâtă prin mișcările ei. Îi adun părul în pumn și o sărut pe gât, îi deschei rochia și o mușc de spate, îi strâng fesele cu mâna liberă și degetele mele profită de lipsa lenjeriei, făcându-și loc printre labiile ei. Mă joc cu clitorisul ei, e udă toată și plină de dorință. O întorc cu fața la mine și o sărut, îmi linge degetele apoi singură mi le bagă înapoi în ea.

O strâng de păr și mai tare și o pun în genunchi în fața mea. Îmi prinde testiculele în mână și le strânge, le linge, trecând apoi încet la a-mi săruta penisul erect. Îmi linge capul și mă privește fix în ochi când începe să mi-o ia în gură. Mă înghite tot și mi-o suge cu o pasiune rar întâlnită. Mă dorește și fiecare mișcare de-a ei o demonstrează. Sunt mult prea excitat ca să mai rezist mult, simt că explodez și nu știu care e pasul ei următor. Însă îmi răspunde imediat, împingându-mă de ușă și înghițindu-mă din nou, de data asta nu tot. Îmi masturbează erecția rămasă afară cu o mână și cu cealaltă se joacă în vaginul ei. O trag tare de păr, simțind nevoia să trag de ceva pentru că muream de plăcerea oferită.

„Îmi dau drumul ” îi spun în timp ce mă las pe spate, așteptând mișcarea ei. Dar nu dă semne că ar vrea altceva, mă suge în continuare, din ce în ce mai tare. Simt fiori peste fiori când o văd privindu-mă direct în ochi, așteptând să termin, moment ce nu a întârzie prea mult. Mă iau convulsiile cu penisul încă sub dominația ei și ejaculez precum un vulcan în gura ei. O văd înghițind satisfăcută în timp ce eu încerc să îmi revin, cu greu, în simțiri.

4 responses to “Tare și adânc

Leave a Reply

