Pe ritmul muzicii

O văd pe gazdă în colțul celălalt al camerei, privind cuplurile care dansează. Îi torn vin roșu într-un pahar și mă apropii de ea. O felicit pentru reușita petrecerii și îmi mulțumește zâmbindu-mi. Intră o melodie latino, genul de muzică ce creează o conexiune între parteneri. Simțindu-mă aiurea că suntem singurii care nu dansează, o invit la dans.

Trupurile ni se lipesc pe ritmul muzicii, îi simt formele apetisante pe care în gândul meu deja le devorez. Mâna mea coboară, mângâind-o, de la gât, pe sâni și abdomen; îi simt trupul excitat și mai mult ca sigur mă simte la fel. La finalul piesei o trag de păr ușor, lăsându-și capul pe umărul meu, nu mă pot abține să nu îi sărut gâtul. Ne pierdem în mulțimea camerei și mă trage de mână într-o încăpere alăturată, de care îmi dau seama că e un birou.

Mă lipește de ușă și mă sărută, mâinile ei sunt deja în pantalonii mei. Se întoarce și se lipește de mine. Îi simt fundul tare lipit de penisul meu și continuă mișcările lascive din timpul dansului, care mă excită teribil, simt că îmi sar nasturii de la pantaloni. O așez pe masă și o sărut pe gât, îi dau jos hainele și mă îndrept spre sânii ei, îi ling, mă joc cu sfârcurile ei tari. Cobor între picioarele ei și o pătrund cu limba, geme și mă trage de păr când își simte clitorisul între buzele mele. Mă ridic și o sărut din nou, cobor pe gâtul ei și îmi șoptește „Trage-mi-o…tare”.

O întorc cu spatele la mine și o aplec pe masă. Intru ușor în ea și mă opresc, apoi mă mișc din ce în ce mai tare, i-o trag cât de tare pot…așa cum mi-a cerut. Mă aplec peste ea și îi sărut spatele, îi strâng sânii și o simt cum se încordează sub mine. Ridicându-mă, începe să își miște fundul în penisul meu, imaginea văzută de sus înnebunindu-mă de plăcere. Îi trag palmă după palmă peste fundul apetisant, lingându-i urmele lăsate când ies din ea și mă împinge pe scaun. Se așează în mine cu fața și mi-o trage cu o pasiune aparte. Ea conduce ritmul și mă las purtat de plăcerea pe care mi-o oferă. Mă mușcă de piept și mă zgârie, îmi linge urmele; o sărut și o ridic cu o mână cât să pot să i-o trag tare..se lasă pe spate și mă joc iarăși cu ai ei sâni.

O așez pe covor și mă avânt în interiorul ei cu limba, e udă toată și ador gustul ce rămâne în urma ei. O tachinez cu penisul, plimbându-l de-a lungul labiilor ei, intrând puțin și ieșind; îi mângâi clitorisul și intru cât de adânc pot în ea. Ne mișcăm în același ritm îmbrațișați, apropiindu-ne amândoi de momentul culminant al dansului trupurilor noastre. I-o trag din ce în ce mai tare, mă zgârie pe spate și o simt tremurând în brațele mele, în timp ce mă opresc în ea și ne dăm drumul amândoi.

Ne întindem pe spate, goi, unul lângă celălalt, poștind o țigară, privind un punct fix de pe tavan. Noapte abia începe…

One response to “Pe ritmul muzicii

  1. Pingback: Tare și adânc | Shameless·

Leave a Reply

