The Hook Up Pub

Intru în pub și o văd stând la masă cu prietenii ei. Mă așez la bar și cer shot-uri de tequila, mă vede și vine lângă mine. Instant boner de cum se pune pe scaun și dă pe gât un pahar. Ridicându-se îmi șoptește „în două minute la toaletă”.

Aștept și intru după ea, încuie ușa și mă bagă în prima toaletă; lipindu-mă de perete îmi descheie pantalonii, îmi ia penisul în gură și mi-o suge cu o pasiune străină pentru mine până atunci. O prind de păr și mă mișc în gura ei, o ia toată, dar o ridic.

O întorc cu spatele la mine, așezându-i mâinile pe ușa toaletei, lipindu-mi penisul erect de fundul ei apetisant pe care l-am urmărit din clipa în care urcase în metrou. Îmi lingea degetele excitată la maxim, eu sărutându-i gâtul și jucându-mă cu clitorisul ei. Intru puternic în ea și scoate un țipăt ușor, apoi se lasă pradă mișcărilor mele. Mă opresc în ea mângâindu-i sânii pe la spate ca apoi să înceapă să se miște în penisul meu, ajungând în final, amândoi la orgasm.

Ne aranjăm hainele reciproc și ieșim împreună din toaleta în fața căreia se făcuse coadă. Ne zâmbim și ne despărțim, fiind amândoi conștienți că nu ne vom mai vedea niciodată.

Leave a Reply

