Plăcerea continuă

(Continuare Temptation)

Se lipește cu mâinile de perete, eu cobor cu limba să o devorez, mă joc în interiorul ei simțind-o din ce în ce mai udă, plină de dorință. Îî mângâi sânii ridicându-mă lângă ea, lipindu-mi penisul erect de fundul ei ferm. O pătrund puternic pe la spate, scoate un geamăt de plăcere combinat cu durere, ne privim în oglindă trupurile ce se mișcă împreună, în același ritm. Se lasă puțin în jos și se mișcă din ce în ce mai tare în penisul meu, îi dau palme peste fund știind că o excit mai tare.

O întorc cu fața spre mine și o iau în brațe; cu picioarele încolăcite în jurul meu se așează în mine. O lipesc de perete și mă mișc în ea atât de puternic încât simt cum îmi dă sângele sub unghiile ei înfipte în spatele meu. Se lasă pe spate dându-mi ocazia să îi ling sânii, să îi mușc ușor sfârcurile, să îi sărut gâtul. O simt cum începe să tremure, apropiindu-se de final; mă opresc și mă mișc în interiorul ei, cirular, ea dându-și drumul privindu-mă fix în ochi.

Se lasă în genunchi și mă masturbează, mi-o linge toată. Mă lipesc de perete și simt că explodez de plăcere când îmi ia penisul în gură. Mi-o suge privindu-mă în ochi, mă înnebunește cu mișcările ei. Finalizez și o anunț, evident, dar ea continuă..îmi dau drumul pe limba ei, iar din privirea ei observ că nu regretă.

Leave a Reply

