Eliberare

Continuare ,,Nu te opri, baby!

Privindu-mă fix în ochi mi-o suge cu o poftă nemaivăzută.  Ard de nerăbdare să fiu în ea din nou, o ridic și o întind pe spate intrând în ea puternic. Ne mișcăm amândoi în același ritm alert pe drumul către plăcerea absolută, plăcerea pe care o doream amândoi de atâta timp. I-o trag din ce în ce mai tare, aplecându-mă din când în când să îi sărut buzele, sânii, să-i mușc gâtul.

Îi simt unghiile înfipte în spatele meu când ne apropiem de orgasm, mă ține în ea și își mișcă circular bazinul. Ne dăm drumul în același timp, tremurând și îmbrățișați. Ne privim în ochi și zâmbim, eliberați de tensiunea sexuală ce se adunase în noi de atâta timp. O doresc să fie a mea din nou și ea la fel, stând în fața mea cu picioarele depărtate, mângâindu-și clitorisul.

Intru în duș, știind că mă va urma…nu rezistă mai mult de cinci minute și îi simt unghiile plimbându-se pe spatele meu. Mă mângâie, mă sărută, în final luându-mi penisul în mână. Ne masturbăm reciproc, sărutându-ne sub jetul fierbinte de apă.

Va urma..

One response to “Eliberare

  1. Pingback: Temptation | Shameless·

Leave a Reply

