Nu te opri, baby!

,,Nu te opri, baby!”, îmi spune cu o voce plină de dorință, însă mă oprește deschiderea liftului. Mă ridic, nerăbdător să ajungem în cameră. Închid ușa și o lipesc de ea, o sărut pe gât și mâna mea coboară la al ei clitoris. Îmi descheie nasturii de la cămașă în timp ce îmi mușcă buzele, apoi mi le linge.

Mă împinge pe canapea și se urcă peste mine, își freacă fundul de penisul meu deja erect, îmi sărută și linge pieptul coborând ușor. Îmi dă jos pantalonii și îmi linge penisul, tot, de sus până jos, înnebunindu-mă de plăcere când mi-o ia în gură. Era mult mai bună decat mi-o imaginam.

O opresc și mă întind pe spate, o așez peste gura mea și limba mea intră adânc în ea, simt cum se încordează, relaxându-se apoi în timp ce se joacă în continuare cu penisul meu. Ne facem sex oral reciproc, cum de atâtea ori ne spuneam în timpul sexului nostru virtual. O penetrez cu degetele, limba stimulându-i în continuare clitorisul, luându-i-l între buzele mele.

O așez capra și ador imaginea cu ea masturbându-se..îi mângâi labiile cu penisul și intru puțin în ea. O tachinez intrând și ieșind cu mișcări rapide și scurte. Apoi rămân dintr-odată în ea, ies …și intru puternic. Îi țin mâinile la spate și i-o trag din ce în ce mai tare, mă las peste ea și îi sărut spatele în timp ce mă opresc în ea. Dându-i palme, începe să își miște fundul în penisul meu înainte și înapoi. Mă întinde pe spate și mi-o ia din nou în gură. Nu te opri baby..

One response to “Nu te opri, baby!

  1. Pingback: Eliberare | Shameless·

Leave a Reply

