Mâinile lui

Degetele-i lungi alunecau ușor pe pahar.  Îmi vorbea și zâmbea enigmatic, dar parcă niciun sunet nu reușea să ajungă până la mine prin aerul greu de atâtea dorințe. Îi urmăream mișcările, hipnotizată, și în minte mi se derulau aceleași și-aceleași imagini: noi doi, goi, și mâinile lui desenând senzual plăceri pe coapsele mele. Sânii mei cuprinși de palma lui cu pielea fină și gesturi lente, dar masculine ce îi trădau gândurile deghizate în șoapte. Atingeri de pictor îndrăgostit de propriul tablou numai că azi tabloul are privire de demon și-n gând numără clipele până când te va avea. Ah… Mâinile alea

Dragule, mâinile alea au fost făcute după conturul trupului meu și între oricare alte așternuturi ar zbura ca păsări fără cer pentru că numai eu știu să le sting arsura, aprinzând-o cu văpaie noi.  Pentru că printre atâtea altele ele mi-ar recunoaște mirosul de păcat amestecat cu iasomie care ți-a luat mințile de-atâtea ori și te-a adus aproape de delir. Pentru că dintre toate senzațiile le mai păstrezi și-acum tatuate în palme pe cele ce ți le-am desprins din carnea mea, topite între două nopți de vară. „Ce mi-ai făcut?” mă întrebai atunci, printre gemete și buze mușcate. „Ce mi-ai făcut?”…

Nu ți-am făcut nimic, dragule. Am dat mâinilor tale singurul lucru ce le lipsea pentru a fi perfecte: trupul meu.sexy

7 responses to “Mâinile lui

  1. ”Am dat mâinilor tale singurul lucru ce le lipsea pentru a fi perfecte: trupul meu.”

    frumos spus. o să-mi rămână întipărită fraza asta mult timp.
    erotikonul ăsta e și ușor romantic așa. 🙂

Leave a Reply

