Plăceri în doi.

Te întind pe spate dezbrăcându-te ușor, îți sărut ochii, fruntea, nasul, obrajii, apoi apăsat buzele.  Îți mușc lobul urechii și cobor spre gâtul tău, explorându-ți-l cu vârful limbii și cu mâna îți mângâi sânii. Ți-i masez când ajung cu buzele pe sfârcurile tale. Cobor cu sărutările spre abdomen, în continuare jucându-mă cu ai tăi sâni. Îți ling și mușc ușor interiorul coapselor, mergând mai departe cu limba pe picioarele tale, gustând fiecare centimetru al trupului tau. Mă întorc la buzele tale, jucându-mă cu limba ta, revin apoi la sânii tăi și ajung încet între coapsele tale. Îți ling labiile și le strâng între buzele mele. O limbă obraznică te pătrunde adânc pentru câteva secunde apoi gust din nou dulcele plăcerilor tale. Te tachinez intrând și ieșind de câteva ori; mă ridic să îți mai sărut o dată buzele atât de fierbinți. Cobor cu sărutări pe trup și limba mea te umple din nou de extaz. Îți prind clitorisul între buze și mă joc cu el, ți-l ling, ți-l mușc ușor, între timp penetrându-te cu degetele. Alternez între degete și limbă, intrând adânc în tine, jucându-mă cu trupul tău tremurând de plăcere. În final, rămâne limba mea în tine, te ling din ce în ce mai rapid, mâna mea jucându-se cu sânii tăi, iar tu îmi oferi al tău nectar ca recompensă.

2 responses to “Plăceri în doi.

Leave a Reply

