Princesa

3Îi zâmbesc. Îmi zâmbește. Îmi ating involuntar gâtul și-mi urmărește degetele desenând contururi pe care știu că ar vrea să mi le picteze apăsat pe piele. Îmi umezesc buzele cu limba și văd cum mâna i se încordează pe pahar. Încă o înghițitură de vodka cu mere … Și-mi pare așa de dulce! 10 pași mai târziu sunt în mijlocul ringului de dans privindu-l în ochii ireal de albaștri. Buzele întredeschise nu îndrăznesc să rostească niciun cuvânt. Nici nu e nevoie! Tot ce vreau acum este să îi gust fiecare bucățică din trupul ăsta ce mă amețește mai tare decât licoarea din pahar. Gura lui e prada și o devorez cu respirația întretăiată și cu dorințele arzându-mi mocnit sub piele. Focul lui îmi arde gâtul pe măsură ce îmi tatuează cu limba fiori de plăceri noi și aproape interzise. Îi învălui spatele cu atingeri demonice pe ritmuri senzuale ce îi accelerează pulsul. Nu-mi mai aud decât simțurile încordate strigându-mi că îl vor cu disperare. Îi înlănțui degetele cu degetele mele și îl trag spre ieșire. Știe că trebuie să plecăm sau altfel i-aș smulge hainele în mijlocul mulțimii amețite de muzică și alcool.

Secundele se comprimă și pierdută în privirea lui nu îmi dau seama cum și mai ales când am ajuns acasă. Ușa se închide cu zgomot de trupuri trântite peste ea și cu strigăt de voluptăți eliberate din strânsoarea convenționalului. Rochia o pierd undeva pe hol, sprijinită de peretele rece, pe care totuși nu îl simt. Tot atunci cad și pantalonii lui. Următorul lucru pe care îl știu este că suntem în bucătărie iar săruturile noastre par lupte pe viață și pe moarte încercând zadarnic exorcizarea pasiunii ce îmi curge prin vene. Îl mușc și buzele-i sângerii mă fac să îl vreau și mai mult, și mai tare. Mă întoarce cu spatele și îmi strânge sânii în palme. Cu piciorul drept îmi depărtează picioarele și coboară ușor cu limba de pe ceafă pe talie și de pe talie tot mai jos până îl simt lingându-mi clitorisul și labiile. Primul orgasm îmi face tot trupul să tremure și-acum îl doresc și mai mult. Vreau să îl simt mișcându-se în mine! Ochii îmi sclipesc în întuneric precum tăișul unei săbii. Știu, eu îi voi fi călăul în noaptea asta și-l voi ucide cu atingeri lascive și șoapte prevestitoare de delir. Îl conduc spre dormitor, spre Rai, spre Iad…

***

Pierdut printre așternuturi zâmbește senzual și picături mari de transpirație îi umplu tâmplele sub care zvâcnește încă ultimul orgasm. Cad în brațele lui cu foamea potolită și cu vise moi atârnate de gene și mă trezesc având senzația că a trecut numai o clipă de-atunci, de când l-am atins prima oară. „*Despierta princesa! quiero que seas mía otra vez…” îmi susură la ureche. La naiba! mă excită iar! Și numai spaniola asta e de vină.

*Trezește-te prințeso! vreau să fii din nou a mea…

6 responses to “Princesa

  1. Extraordinar de bine descrise senzatiile de dinainte:) Cu riscul de a ma repeta iti spun ca imi place foarte mult cum scrii.

    • Uneori mi-e greu să redau imaginea și senzațiile pentru că știu că fiecare citește după cum simte. Dar mă bucur atunci când reușesc! Mă repet și eu mulțumindu-ți că ne citești 😀

  2. Pingback: Doi | Shameless·

Leave a Reply

