Orgasm(e)

Partea 1, aici. Partea 2, aici. Partea 3, aici.

… Intră în cameră și arde deja. Privirile lui voluptoase îmi spun tot și încă ceva. Oboseala se disipă undeva între dorință și primul lui sărut care mă doare și îmi amețește gândurile. Atingerile ce urmează se impregnează peste atingerile celui dintâi. Acum pot să îl uit și să mă uit pe mine însămi în brațele ce îmi cuprind pătimaș corpul. Se așează în genunchi, pe covor, în fața mea. „Te-am auzit!” îmi șoptește în timp ce îmi desface halatul și-mi mângâie clitorisul. Ah! cât mi-am dorit atingerea asta a unui bărbat care știe mult prea bine ce să facă și care te aduce atât de simplu la orgasm(e). Sunt prea excitată ca să mai fie nevoie de vreun preludiu de orice fel. O știm amândoi, a citit-o atât de clar în ochii mei.

Își scoate penisul și îmi atinge labiile într-o joacă demonică. E perfect! asta e concluzia la care ajung de fiecare dată, cu fiecare orgasm pe care mi-l oferă. E perfect și acum îl vreau cu disperare în mine! Mă pătrunde adânc, puternic și simt cum fiecare mușchi se mulează pe forma penisului lui, gata să îl devoreze. Țip de plăcere și ajung la extaz în câteva clipe. Și tot în câteva clipe vreau mai mult. Se mișcă rapid și eu mă mișc odată cu el ca într-un dans nebunesc la capătul căruia „totul” lasă loc vidului. Îmi mângâi sânii pe care el îi sărută apoi pasional și fiecare particulă se încordează sub atingerea lui. Trupul îmi tremură cerând mai mult, și mai mult, și mai mult. Mă simt ca un dependent care tocmai își injectează drogul în vene doar că de data asta are nevoie de o doza dublă. Îi zgârii coapsele, în pragul delirului, și-l rog să mi-o tragă și să nu se oprească. Orgasmul ăsta îmi taie răsuflarea și simt picăturile fierbinți de spermă pe sfârcuri și pe abdomen. Senzația mă înnebunește complet și pot să jur că pe tavanul ăsta alb au crescut flori… sau or fi stele?!

Încerc să mă ridic, dar picioarele  nu par să mă asculte. A fost o noapte lungă iar ziua asta va fi și mai lungă. Totuși, a meritat fiecare secundă!

The End!

h

7 responses to “Orgasm(e)

    • Nici nu știi ce mă bucur! Asta și vreau să fac… nu o poveste ci un film 🙂

Leave a Reply

