Trepte

5Partea 1, aici. Partea 2, aici.

Se așează pe canapea, aproape bulversat și nu înțeleg ce se întâmplă. Nervi, rușine și o ultimă scânteie de dorință se amestecă în ochii lui. „Nu știu care e problema…”, „Te doresc, mă exciți foarte tare…”, „Cum se poate să pățesc asta acum?! O să crezi că sunt un idiot…”, „La naiba! Orice bărbat ar vrea să aibă șansa de a fi cu tine și eu o dau în bară…”.  Aud fragmente de fraze ca și cum ar veni dintr-o lume paralelă, nicidecum din realitate. În minte, gândurile îmi iau foc și se fac milioane de conexiuni pe secundă: evenimente, cauze, efecte, soluții… Dispar toate și rămân doar cu un „DE CE?”. De ce chiar acum când vreau atât de tare să îl simt cu totul? De ce acum, când ard de toate dorințele nestinse? De ce?

Încerc să mă comport natural, să îl conving că nu e nicio problemă, că uneori se întâmplă, că a fost o noapte mult prea lungă și oboseala îi spune cuvântul (sau cel puțin așa zic psihologii, articolele, cărțile). Nu pare să mă asculte. Îi mângâi gâtul și îl sărut; el doar mă privește trist. Își strânge hainele cu mișcări sacadate și se îmbracă încet. E dezamăgit și eu sunt la fel. Halatul satinat cade ca o îmbrățișare rece pe pielea mea încinsă. Se grăbește să plece probabil la fel de tare pe cât se grăbește să uite. Și știu, a fost o pradă și-acum cel mai probabil ar trebui să îl conduc pur și simplu la ușă și să închei aici toată povestea. „Mai stai!” îi șoptesc, așezându-mă pe trepte. Se întoarce și mă sărută voluptos. La naiba! mai bine tăceam… acum sunt iar excitată iar el… tocmai a închis ușa în spatele lui.

Urc scările și-mi dau seama cât sunt de obosită. E aproape 6 dimineața și peste o ora jumate trebuie să plec. Mă las să cad pe canapea în timp ce pașii lui răsună pe coridor…

Va urma.

One response to “Trepte

  1. Pingback: Orgasm(e) | Shameless·

Leave a Reply

