Prăzi

1

Prima parte, aici.

… ne descopeream unul pe celălalt, două hărți ce ne-ar fi condus spre „comoara” mult dorită și atât de îndelung căutată. Îmi desena cu limba conturul gâtului, iar mâinile mele alergau nebunește pe spatele lui. Când mi-a atins prima oară sânii cu degetele i-am înfipt unghiile în piele și fiecare sărut i-a rămas astfel impregnat pe trup, prin dungile sângerii. Îmi purta acum „amprenta”. Era al meu!

S-a oprit brusc și m-a privit cu ochi tulburi de dorință amestecată cu teamă: „Nu pot! Nu am prezervative…” Când l-am auzit pe „nu pot…”, pentru o secundă am avut senzația aia de duș rece care îți amorțește corpul. Apoi am zâmbit și l-am sărutat… Chiar crezi că plecam la vânătoare fără pușcă?

M-a trântit pe canapea continuând să mă sărute apăsat. Am coborât cu mâinile spre penisul lui, atingându-l pasional. Mi-a răspuns cu un zâmbet demonic și și-a mușcat din nou buza de jos așa cum face atunci când e excitat. Mi-a prins încheieturile și mi le-a ridicat deasupra capului. Nu-l mai puteam atinge iar asta îmi înnebunea simțurile. Cu mâna liberă mi-a atins clitorisul, iar când degetele lui au pătruns în mine, am putut aproape să văd cum toată lumea dispare într-un vortex și se topește în strigătele unui orgasm.

Când mi-a eliberat mâinile, l-am tras spre mine și i-am șoptit un „Te vreau” care imediat i-a accelerat bătăile inimii. Pentru o clipă ne-am privit în ochi, schimb invizibil de replici, apoi s-a ridicat și și-a pus prezervativul. S-a întors lângă mine și mi-a sărutat sfârcurile, iar eu… aproape că puteam să simt deja cum fiecare mușchi se va strânge în jurul lui, cum picăturile de transpirație vor curge pe tâmple, iar corpurile noastre se vor amesteca cu lumina difuză a zorilor.

Dar expresia feței i se schimbă brusc și nu-i mai înțeleg privirea. Unde e demonul ce-mi aprindea flăcări sub piele?

… Va urma

2 responses to “Prăzi

  1. Pingback: Trepte | Shameless·

  2. Pingback: Orgasm(e) | Shameless·

Leave a Reply

