Mă vrei? Bine.

Ador să fiu vânat. Și asta pentru că sunt răsfățat în toate felurile. De multe ori, sunt prada unor femei care pe mine nu mă atrag, chiar deloc. Câteodată le zic direct, altădată profit și le țin săptămâni, luni întregi. 

  1. Colegă de facultate, drăguțică, dar nu genul meu. Începe cu mesaje în timpul cursurilor “Te plictisești, nu? Și eu. Hai să plecăm.” Răspuns “Nu sunt chiar atât de plictisit.” Continuă cu adus sandwichuri la facultate. Da!!!!!!! Frumos din partea ei. Mi s-a aprins beculețul, frate, tipa te vrea. Buuun. Hai să o amăgim puțin. Și ieșim în gașcă în club. Dansez și apare pe lângă mine, lipindu-se pur și simplu cu niște mișcări lascive de puteam să i-o trag chiar acolo. Dar nu mă atrăgea deloc. Am sărutat-o pe gât, asigurându-mi mâncarea încă vreo săptămână. A început și cu mesaje obscene, îi răspundeam, știind că nu vom ajunge în pat. Într-o vineri seară în care mă răsfățam singur cu un film bun și un joint, apare la ușă, îmbrăcată sexy, recunosc, dar tot nu m-a atras și i-am zis “Femeie, lasă-mă în pace, nu te plac deloc.” Și de atunci nici măcar nu se mai uită la mine.
  2. Eram la un pet de bere prin parc cu gașca, una din prietene venind cu o altă prietenă. Frumoasă. Deci frumoasă, frate!! Și nu zic de multe femei că sunt frumoase. (Antonia e frumoasă, Ruby e oribilă, iar Delia e drăguță.) Ne-am zâmbit toată seara, făcând schimb de numere în final. Dar nu aveam să fiu eu vânătorul. Mi-a dat mesaj de cum am ajuns acasă, chemându-mă în oraș a doua zi. Ne-am întâlnit la o terasă, s-a dat la mine încontinuu, îmi atingea mâna “din greșeală” și își mușca buzele de îmi venea să mă urc pe pereți. Dar îmi plăcea comportamentul ei așa că am lasat-o să preia inițiativa. Am condus-o acasă și m-a sărutat. Trei zile nu i-am răspuns la telefon sau mesaje, am inventat pe urmă niște scuze credibile. Nu ne-am mai văzut, dar mă căuta mereu. Următorul weekend am mers cu gașca cu cortul. A venit și ea, evident. Cântam la chitară cu toții când a venit lângă mine, începuse să mă mângâie pe sub chitară și nu prea mai știam notele. “Vreau să facem sex. Acum.” mi-a șoptit, mușcându-mă de ureche. M-a luat de mână și m-a dus într-unul din corturi. Am făcut sex, toată seara, toată noaptea și dimineața din nou. Mă cucerise. Cum a reușit, habar n-am, dar ea a fost una din excepțiile regulii de relație cu durata nu mai lungă de două săptămâni. Au fost două luni jumate, terminate pentru că pleca la facultate în Franța.

E frumos să vânezi, dar și să fii vânat. Trebuie să știi cum să acționezi, cum să exciți și clar nu exciți cu mâncare. Plus că trebuie să fii genul celui pe care îl vânezi, pentru că dacă nu există nici minimul de atracție necesar, poți să te dai peste cap, să îi faci mâncare, să îi faci striptease că tot un “Nu” o să primești. Părerea mea.

5 responses to “Mă vrei? Bine.

  1. “Dansez și apare pe lângă mine, lipindu-se pur și simplu cu niște mișcări lascive de puteam să i-o trag chiar acolo. Dar nu mă atrăgea deloc.”

    ……..
    “de puteai sa i-o tragi chiar acolo”???? …dar nu te atragea????……..pai cand cineva nu te atrage, cu ce ma rog frumos vrei sa i-o tragi??????

  2. “altădată profit și le țin săptămâni, luni întregi”
    ……….
    mi-e lehamite de asemenea specimene. din pacate, terra e casa lor.

    • Privighetoare bulibasa, ai revenit! Ti-ai schimbat numele, inca o adresa de mail falsa, dar IP-ul ramane 😉 :)) Ajung la concluzia ca esti frustrat/a. Da, terra e a noastra, a celor care ne distram si ne simtim bine. Daca tu nu stii ce inseamna asta, imi pare rau, nu stii ce pierzi.

  3. “Câteodată le zic direct, altădată profit și le țin săptămâni, luni întregi.”
    Daca femeile nu s-ar injosi si umili de atatea ori doar ca sa se simta “iubite” o noapte, nici barbatii nu ar mai gandi sa le foloseasca. Exact cum spuneai si tu, trebuie sa stii ca femeie cum sa il faci pe el, barbatul de langa tine, sa simta ca se urca pe pereti daca nu te are atunci, iar cersindu-i atentia nu te face sa obtii rezultatul dorit decat in te miri ce cazuri speciale. Spun pentru cei care gandesc ca bulibasa, despre care totusi cred ca e femeie.
    Felicitari pentru ca te folosesti de slabiciunile femeilor. E vina lor ca le afiseaza.

Leave a Reply

