Shameless answers (cică)

După cum probabil știți (sau nu), am realizat o cercetare (așa îmi place să îi zic) asupra sexualității din ziua de azi. Eșantionul a fost format din 48 persoane (atâtea persoane ne-au răspuns). Evident, au existat unii care au completat la mișto, ne putem da seama de asta uitându-ne la răspunsuri (de exemplu: Sunteți activ sexual? Nu. Practicați sex oral? Da.) ..sau nu știu ce înseamnă activitate sexuală și sex oral.Trecând peste cei mai puțin înzestrați de Dumnezeu din punct de vedere al intelectului sau cei cărora le place să completeze chestionare la caterincă, am încercat să interpretez rezultatele făcând anumite corelații.

Din totalitatea respondenților, 31 de persoane, respectiv 65% sunt de sex feminin, iar 35%, adica 17 persoane, sunt de sex masculin.

Din totalul respondenților, 14 persoane (29.16%) de sex masculin și 28 persoane (58.33%) de sex feminin sunt activi sexual, restul de 12.51% , adică 3 persoane de fiecare sex nu sunt activi sexual.

Și aici a trebuit să mă opresc pentru că cei care au răspuns „Nu” la prima întrebare (Sunteți activi sexual?) ar fi trebuit să treacă la ultimele întrebări, nu să îmi completeze chestionarul cu ce vârstă și-au început viața sexuală sau dacă au luat pastila de a doua zi, nu erau întrebări obligatorii ălea (Dăăă!!)

Dacă i-aș fi plătit pentru a-mi răspunde, probabil că o făceau corect. Chiar îmi pare rău, eram entuziasmat în momentul în care concepeam chestionarul, eram entuziasmat când vedeam că există persoane care completează, dar entuziasmul a dispărut în clipa în care mi-am dat seama că nu ajung la rezultate corecte, datorită răspunsurilor tâmpite.

Deci, nu avem rezultate și concluzii în urma cercetării, sexul rămâne în continuare un subiect tabu pentru oameni, nereușind să schimbăm vreodată asta. Mulțumesc totuși celor care au completat în mod corect chestionarul!

Leave a Reply

