Dark Valentine

xTo Valentine, or not to Valentine?! this is the question. Mie îmi place Valentine’s Day și am tot auzit povestea aia cu „sărbătoare americană” când de fapt ea a apărut pentru prima oară în calendarul Anglican și apoi în cel Luteran iar Valentin era un preot roman… ce legătură ar avea cu SUA?! Cred că are cam tot atâtea legături cât au și inimioarele de pluș și ursuleții care cântă „I love You” cu orice bărbat întreg la minte care trebuie să se prefacă emoționat până la lacrimi când primește astfel de cadouri, extrem de „originale”, de la iubită. Fetelor, de ce ați cumpăra așa ceva vreodată?!? Și dacă tot vreți neapărat să le oferiți, personalizați-le cel puțin ca să nu semene cu restul 6.999.999.999 de inimioare și ursuleți.

Fiecare este unic în felul lui… de ce nu ar fi și cadourile așa?! Indiferent de ocazie prefer să ofer cadouri originale: un album foto cu poze sexy, jucării sexuale, voucher pentru masaj erotic, chiar și pe mine „ambalată” sub formă de cadou. Iar dacă ajung totuși să cumpăr ceasuri, tricouri sau cravate le personalizez cu imagini sau texte care să îi arăte că sunt special făcute/gândite/cumpărate pentru el. Dar niciodată nu poate să lipsească „programul artistic”: o fantezie îndeplinită, o lenjerie nouă, un striptease, o pereche de cătușe, o eșarfă legată la ochi. Astea sunt „condimentele” speciale pentru un Valentine’s pe care să nu îl uite prea curând.

Într-o zi de 14 februarie m-am gândit să cer un el de „soție”. Și cum puteam altfel decât cu un inel… vibrator. Cu tot cu o cutiuță albastră, de catifea. L-am așteptat în portjartierul negru și o cravată roșie, de-a lui. Când a venit l-am dezbrăcat, l-am sprijinit de perete și m-am așezat în genunchi. Era deja pregătit pentru un oral; în schimb l-am privit în ochi, am adunat toată seriozitatea de pe unde era plecată și l-am întrebat: „Vrei sa fii soția mea?”. A urmat un „da” printre hohote de râs (era numai o glumă, evident) și punerea inelului cu diamant vibrator pe… penis. Restul nopții am… vibrat, desigur.  Anul ăsta o să fiu rea. Îmi iau bici! Și, pentru că tot e lună de carnaval, poate și vreo mască neagră, simplă. Mă mai gândesc dacă să fie latex sau mătase, dar va fi cu siguranță dark… So, have a dark Valentine all!

6 responses to “Dark Valentine

    • Păăăăi… îmi place să cred că Valentine’s Day nu înseamnă numai clasicul (și deja plictisitorul) „ruoooz” 😀

Leave a Reply

