Măști

Rochia cădea în falduri albastre, moi, și-mi dezvelea piciorul drept în întregime. Privirile li se întorceau aproape involuntar când respirau parfumul discret care mă învăluia. În spatele măștii nu-mi puteau ghici roșul obrajilor; doar focul buzelor și privirile aprinse îmi trădau pasiunea. Mă îndrept spre bar și-mi primesc cupa de șampanie. Sprijinit de bar stă el… brunet cu ochii verzi, cu un aer misterios. Îmi iau paharul și trec pe lângă el, atingându-l ca din întâmplare. Se uită la mine și zâmbește. „Vino!” îi șoptesc. Îi aud pașii în spatele meu și îl conduc spre ceva ce pare biblioteca. Nu mai e nimeni. Îmi desfac rochia și o las să cadă…

…Acel „Vino!” mi-a aprins simțurile. Știam deja ce vrea de la mine, iar ideea că habar nu aveam cine e, nici măcar cum arată la față mă excita și mai tare. Ajunși într-un fel de bibliotecă din capătul culoarului își desface rochia și o lasă să cadă. O prind din urmă și o lipesc de un raft de cărți. Îmi deschei pantalonii și intru în ea adânc. Geme ușor în timp ce ajungem să ne mișcăm în același ritm, simțind că îmi dă sângele pe gât de la unghiile ei înfipte în mine…

… Nu întreabă nimic. Mă lipește doar de raftul de cărți și intră în mine puternic, adânc, făcându-mă să tremur. Primul orgasm vine repede și în următoarele două secunde de „luciditate” evaluez „daunele”: zgârieturi sângerii pe gâtul lui, cărți împrăștiate pe jos, o privire ce mă devorează… Îl iau de mână și îl așez pe un scaun. Îi ating penisul și se întărește imediat. Îl văd cum se pierde în mine și încep să îmi mișc coapsele pe ritmul muzicii ce se aude din sala de la capătul holului. Îl simt și fiecare mușchi se încordează în spasme de plăcere…

…Ador să o simt zgâriindu-mă în timp ce are orgasm. Mă pune pe un scaun și mă excit mai tare de cum îmi ia penisul în mână, apoi se așează în el și mă înnebunește cu mișcările ei senzuale în ritm cu muzica în surdină. O văd în convulsii de plăcere și nu mă pot sătura să i-o trag. O așez pe covor și intru din nou în ea adânc, îi mângâi sânii și simt că termin. Mă apropii de final și ies din ea, explodând pe trupul ei minunat tremurând de plăcere. Primesc un mesaj și mă îmbrac. O las goală și satisfăcută, iar eu ma întorc la soția mea. 

Aceasta este o fantezie și trebuie tratată ca atare.15

5 responses to “Măști

Leave a Reply

