Delicii

13Goală, întinsă pe spate, pare un platou incitant ce își oferă aromele degustătorului și fiecare bucățică de sushi este plasată strategic.. pe sâni, pe abdomen, pe picioare, acoperind și revelând totodată. Da, ați ghicit, este vorba de Samantha în Sex and the City, dar asta nu înseamnă că nu poate fi vorba de oricare altă femeie care vrea să îi ofere iubitului și altceva decât clasica cină în doi. E drept, nu toată lumea învață să facă sushi acasă (poate fi totuși comandat) însă există o grămadă de alte variante ce țin de imaginația fiecăruia.

Desigur, nu orice mâncare e potrivită (recunosc că la supa cu tăieței nu m-aș fi gândit vreodată) și am auzit și de variantele mai „ciudate” care implică: floricele, pufuleți, covrigei, alune, fistic, chipsuri (chiar dacă nu mi se par deloc alimente sexy). Ca să fie mai simplu ne putem rezuma la fructe deși dacă stau să mă gândesc mai bine ar merge și niște stridii… tot sunt ele afrodiziace.

Nu, nu îi voi zice preludiu. I-am propus doar un picnic mai… altfel. Un picnic în dormitor cu căpșuni, frișcă, ciocolată și șampanie. Când a venit eram „îmbrăcată” numai în frișcă și căpșuni. L-am lăsat să mă „dezbrace”, cu limba, cu degetele și cu buzele. Să mănânce căpșuni cu gust de… mine. Să se joace cu ele peste tot: pe gat, pe sfârcuri, pe clitoris. Apoi i-am dat să-mi „bea” șampanie de pe abdomen. Și ar fi trecut el la alt tip de desert dacă nu l-aș fi pus să inversăm rolurile, să îi ling ciocolată de pe piept, să mușc dintr-o căpșună și apoi din buzele lui sau să îi pun frișcă pe penis. Și, pentru că merg pe ideea „ce e mai bun, la sfârșit”, ați citit cumva, undeva că e o super senzație (pentru el) să iei o gură de șampanie și apoi să îi faci un oral? Că o să aibă un orgasm intens pe care o să și-l amintească o bună bucată de vreme? Bun! Acum încercați!

2 responses to “Delicii

Leave a Reply

