Preludiul unei aventuri

Ați folosit vreodata fructe în timpul unui act sexual? Bine…înainte ma refer, la preludiu.. E fain, nu? Jocurile astea pot fi considerate mai romantice pentru că nu de fiecare dată când faci sex folosești căpșuni, struguri, cireșe, frișcă, șampanie și mai știu eu ce. Pentru mulți chestiile ăstea țin de romantism, pentru mine e sex mai complex, care recunosc că îmi place și mă excită la maxim!

Ador să îi torn șampanie pe trup și să îl ling. Ador să îi pun frișcă pe sâni și să o sărut, să o mușc, să mă joc cu clitorisul ei împreună cu o căpșună, să o penetrez cu degetele, să o ling ca în final să îi simt nectarul curgând pe limba mea. De ce nectar? Pentru că ador să o fac să urle de plăcere cu un sex oral și să primesc ca recompensă acest lichid minunat al ei. Iar apoi să se schimbe rolurile, să lingă șampanie și frișcă de pe abdomenul meu, să mă muște, pe urmă să îmi lingă penisul. Să pună frișcă pe el și să îl ia în gură și în tot acest timp să mă privească fix în ochi. Iar dacă se mai joacă și cu o banană, să o lingă, să își mângâie clitorisul cu ea…mă înnebunește.

Daca nu ai încercat până acum, îți recomand să o faci. E ceva nou în pat și poți să o aduci pe culmile plăcerii chiar de la preludiu. Merge cu șampanie și vin, cu băuturi alcoolice în general, deci nu te gândi că lingi Fanta de pe spatele ei. Iar la partea cu mâncarea, poți încerca cu ceva exotic, dar eu zic să rămâi la fructe (căpșuni, cireșe, vișine, struguri, portocale, banane etc), nu cred că ai vrea să lingi supă de tăiței de pe sânii ei.

2 responses to “Preludiul unei aventuri

  1. Pingback: Delicii | Shameless·

Leave a Reply

