Private party

Cabană, chef, grătare, muzică bună. Dansez cu Anca, phen so khames, rupere. Se lasă jos, se freacă de mine, mă sărută, o sărut, îi mângâi sânii, mă mușcă de buze. Mă trage de mână într-o cameră. Mă lipește de ușă și se pune direct în genunchi, îmi desface pantalonii și mi-o linge, mi-o ia în gură pe toată și în tot acest timp se uită direct în ochii mei. Mă rezem de ușă și profit din plin de plăcerea pe care mi-o oferă. Dar nu o las mult, o ridic și o arunc pe pat. Îi smulg hainele, îi ling sânii și apoi ajung în Rai, alături de clitorisul ei. Aud că se deschide ușa, cu coada ochiului vad o siluetă de tip, iar spre surprinderea mea nu iese, închide ușa și începe să se dezbrace…

…Limba i se mișcă amețitor de bine, iar mâinile lui Alex îmi fac pielea să ia foc la fiecare atingere. Am unghiile înfipte în umerii lui și sunt aproape sigură că țipetele de plăcere se aud de afară. Am orgasm, tremur și sunt încă atât de excitată. Aud zgomotul ușii… „Se pare că cineva a greșit „adresa””, dar Alex mă face să îl vreau mai mult și mai tare așa că aproape că nici nu observ că Andrei se dezbracă, excitat, îndreptându-se spre pat. Pentru câteva secunde rămânem amândoi privindu-ne. Ochii lui Alex îmi spun că mă dorește, clitorisul încă îmi pulsează iar Andrei ne devorează, așezat pe marginea patului, atingându-și penisul deja în erecție. Îi prind gâtul cu mâinile și îl sărut mușcat. „Te vreau acum, în mine” îi șoptesc și îi prind penisul în mână. Îmi atinge clitorisul cu vârful penisului și mă lasă să îl privesc. Mă tachinează și simt că iau foc. Îl trag spre mine; mă pătrunde adânc și accelerează ritmul cu degetele înfipte în coapsele mele. Sunt din nou aproape de delir când Andrei se așează în genunchi lângă mine și-mi bagă penisul în gură. Îl ling și mă joc cu limba pe el, simt cum își pierde controlul. Ca într-un déjà-vu, ușa se deschide din nou și intră.. ele. Două brunete în rochii vaporoase ce nu par deloc surprinse de ceea ce văd…

11

…O pătrund pe Anca puternic, accelerez ritmul excitat la maxim, când îl văd pe Andrei că se pune în genunchi și ea îi ia penisul în gură. Simt că explodez la imaginea asta în timp ce îmi înfig degetele în coapsele ei. Aud ușa deschizându-se din nou, intrând Ioana și Claudia, zâmbind, parcă știau ce se întâmplă în cameră. Se dezbracă rapid în timp ce Claudia deja îmi explorează gâtul cu limba. Ioana îmi spune să schimbăm poziția. Astfel, ajungem ca eu să i-o trag în continuare Ancăi, dar amândoi întinși pe spate, Ioana e așezată peste fața mea și mă joc cu clitorisul ei de care îmi era dor (pentru că mai avusesem parte de el acum ceva timp); Anca îi face oral lui Andrei în continuare, iar el e cu limba între labiile Claudiei. Apoi schimbam rolurile, intru în Claudia, iar Andrei în Ioana, Anca având parte de un oral oferit de Claudia. E un ritm amețitor și în toată atmosfera asta ajung să mă sărut cu Andrei, chestie care ne excită pe toți într-un hal incredibil. Mă desprind de Andrei și observ că ni s-a alăturat Marius…

…Claudia îl sărută lasciv pe Alex în timp ce el se află încă în mine. Se întinde pe spate și Ioana se așează deasupra… îl văd pentru o secundă cu limba între labiile ei, iar asta mă duce la extaz. Nici nu știu când iese din mine că simt deja limba Claudiei jucându-se expertă pe trupul meu. Ajunge între picioare și parcă toată încăperea se rotește. Limba ei e divină. Andrei și Ioana se mișcă perfect, atingându-se lasciv, iar pe Alex îl văd în spatele Claudiei. Atmosfera se încinge și mai tare când Andrei și Alex se sărută iar lângă ei apare Marius gata să se alăture petrecerii. Claudia se oprește… la naiba! de ce s-a oprit?! îl ia pe Andrei și îl așează pe fotoliu, iar ea deasupra, se mișcă și își mângâie sânii. Alex o posedă pe Ioana pe covor iar eu simt mâinile lui Marius ce mă ridică brusc, mă sprijină de perete și mă pătrunde puternic, animalic, frământându-mi sânii în palme. Miroase a dorință și carnal iar aerul e plin de gemete și plăcere.

2 responses to “Private party

  1. Almirutzuleeeeeeeeeeeeeeeee, (ca sa nu-ti spun Corbuletz)…

    De ce-ti place tie absurditatea? Cel tarziu la faza in care “prin absurd” Alex si Andrei s-ar saruta, tipele ar fi parasit incaperea. Din povestioara ta reiese ca cel putin Alex si Andrei ar fi bisexuali. Bisexualii nu fac orgii cu heterosexualii caci apar chestii extrem de deranjante ptr. unii sau altii. Ca sa functioneze ceea ce descrii tu, ar trebui sa fie absolut toti bisexuali, iar sa organizezi in realitate asa ceva e ca un 6 in lotto…. iar intalnirea din povestioara ta nici macar nu e organizata.

    • Privighetoare ce ma incanti atat de des, aceasta este o fantezie. De ce nu poate fi o fantezie absurda? Daca eu vreau sa am o fantezie cu Regina Angliei, descriu o fantezie cu Regina Angliei. Daca vreau sa am o fantezie cu username-ul tau, pot avea aceasta fantezie. Lasa-ti imaginatia sa zboare mai des 😉

Leave a Reply

