Solo

10„Cunoaște-te pe tine însuți” sau, mai pe scurt, masturbează-te! Pentru că a te cunoaște nu înseamnă să știi doar că îți place verdele și că primăvara te lovesc alergiile, sau că atunci când cineva te privește insistent roșești. A te cunoaște înseamnă să știi și că dacă te sărută pe lobul urechii te vor trece fiori ori dacă îți prinde sfârcurile între degete te irită. Înseamnă să îți știi corpul bucățică cu bucățică, să îți cunoști pe de rost zonele erogene, să știi oricând ce „butoane” să apeși astfel încât să obții plăcerea maximă și care este punctul ce nu ar trebui niciodată atins pentru că astfel s-ar putea risipi tot farmecul. Cunoaște-te pentru a putea să știi ce și cum să ceri atunci când va fi momentul și mai ales cunoaște-te pentru a te putea accepta exact așa cum ești.

Am „descoperit” masturbarea looooong time ago, înainte să descopăr sexul. Nu am avut discuții cu ai mei pe tema asta pentru că era, desigur, tabu (cum de altfel încă mai este oricât ați insista voi că nu) și pentru că vedeam cum trata mai toată lumea acest subiect: este rușinos sa te masturbezi, îți crește păr în palmă și o ureche în plus… și poate te transformi și în cine știe ce creatură cu solzi. Exagerez, știu, dar la fel de exagerate mi se par și „argumentele” celor care susțin ca ei nu se masturbează… ever. Uite că eu am făcut-o și încă o mai fac indiferent de cât sex fac pe zi/săptămână/lună. Îmi place, mă simt bine și nu văd din ce motive aș ascunde asta. Acum puteți să dați cu roșii :D. Am învățat exact unde trebuie să mă ating pentru a avea orgasmul perfect și am mai învățat ceva: că nu trebuie să mă bucur doar eu de asta ci îi pot oferi și lui plăcerea de a mă vedea în timp ce mă masturbez.

Recunosc, nu mi-a plăcut niciodată preludiul… cel puțin nu preludiul clasic. Așa că am găsit alte „metode” și masturbarea cu „public” e una dintre ele. Prima oară (ca la mai toate „premierele”) a fost destul de greu să mă las dusă de val și să împart cu altcineva ceea ce până nu de mult obișnuia să fie momentul meu cu mine. Mi se părea totuși mult prea intim… Dar după ce „intri în atmosferă” totul devine ușor și gesturile vin natural. El a intrat repede în joc, atingându-se odată cu mine, urmând același ritm și, în final, ajungând simultan la orgasm. Și nu, chiar nu m-aș fi gândit înainte că poate să fie atât de excitant pentru amândoi.

De atunci au mai fost multe „solo-uri” dar și „duete”; uneori îmi place chiar să îl fac să creadă că m-a surprins (pur și absolut întâmplător, desigur) masturbându-mă pentru că îmi place prea mult expresia feței lui atunci când intră în cameră și mă găsește goală, întinsă pe pat, „jucându-mă” cu mine. Dar mai ales pentru că îmi place prea mult ce urmează după. Ultima oarăăăă…. păi da, cu El, vineri. (chiar… shall we do it again?!)

8 responses to “Solo

  1. “susțin ca ei nu se masturbează… ever”

    astia-s asa zisii cre(s)tini, carora le e image-ul mai important decat sinceritatea. asa zisii “sfintisori” ai terrei.

    • Nu o să înțeleg niciodată de ce… până la urmă dacă nici tu nu poți să te atingi când ai chef ce să mai vorbim de ceilalți 😛

Leave a Reply

