I wanna play with…

Nu suntem actori toată ziua? De ce nu am fi și noaptea?! Recunosc, nu mă pricep deloc la actorie, dar nu trebuie să fii terminat UNATC ca să îmbraci un costum sexy de menajeră (de exemplu), să îl trântești pe canapea și să îi arăți cum cureți covorul sau cum ștergi praful de pe masă. Pe lângă aerul de „nou” pe care îl aduce în relație, sexul pe roluri poate fi extrem de excitant și reprezintă o bună metodă de a-ți transpune fanteziile în realitate.. la urma urmei, nu toate avem în dormitor un polițist și cătușele din dotare sau un pompier adevărat ori de câte ori visăm la asta, dar de ce să nu îl „transformăm” pe el, cel de lângă noi, pentru o noapte?!

O altă variantă ar fi să mutați toată joaca într-un club (și am ales clubul pentru că, deși poate părea un stereotip, mi se pare un loc numai bun de agățat… muzică, dans, atingeri „întâmplătoare”, agitație, spirite dezinhibate și poate puțin amețite de cocktailuri și, bonus, toaletă :P). Poți să îți pui cea mai sexy rochie și să îl abordezi la bar, ca pe un perfect necunoscut. Poți fi Mara, nu Ioana și în seara asta poți să îi vorbești murdar la ureche sau să îi dansezi lasciv. Poate să fie one night stand-ul tău și puteți face sex în toaleta clubului sau puteți merge la el și să îi arăți portjartierul negru pe care tocmai ți l-ai cumpărat. Variante sunt infinite și cel mai probabil plăcerea va fi (aproape) la fel.

La capitolul experiență personală pot spune că am jucat destul de multe roluri până acum (pentru că nu sunt fanul monotoniei de orice fel), ultima oară fiind pe post de dirty ajutorul lui Moș Crăciun: portjartier alb, ciorapi și tanga roșii, nipple covers și, desigur, căciulița de sezon… Hmmm, cine spunea că doar copiii cuminți primesc cadouri?!8

4 responses to “I wanna play with…

  1. Ei da, nu mă dau în vânt după sex într-un closet,
    dar cui îi place poate să şi-l pună şi-n cap.
    Să fii legat cu cătuşe de pişoar poate fi sublim…

    • =)) fiecare cu preferințele lui… nu știu cum stă treaba cu sexul în closet, a fost așa… o idee 😀

  2. De fiecare data cand mergeam la un party in club, nu exista sa nu fie vreun baiat care sa vina prin spatele meu, sa ma ieie usor de coapse si sa se frece de mine. Sa imi intoarca corpul bland si sa ma sarute vulgar. Dar nu am ajuns la sex in closet. As experimenta intr-o masina, am auzit ca e excitant.

Leave a Reply

