Less talk, more sex!

Astăzi o să scriu despre sexul de împăcare. Cum nu am avut prea multe relații, nu am avut prea multe ocazii de acest gen, dar când am avut am profitat din plin! Sunt genul care  atunci când vine vremea de ceartă, preferă să tacă. Asta în cazul în care sunt vinovat de ceva. Daca ea e de vină, e nașpa. Țip, arunc și plec. Nu mă pricep la rezolvatul conflictelor. Am un orgoliu mai mare decât Siberia. Deci nu te aștepta să îmi cer scuze pentru că nu o să se întâmple. Dacă se întâmplă însă să fac primul pas și să caut după o ceartă, nu spun nimic…dau din cap și aștept să termine două fraze apoi o iau pe sus și o dezbrac rapid. Citisem undeva ca nervii ridică nivelul testosteronului. Da, este adevărat!

Am avut la viața mea câteva relații mai serioase. Una a depășit chiar un an. Record. Evident, au fost și certuri. Într-o seară eram la ea acasă. M-am dus la baie și până m-am întors îmi verificase toate mesajele. Greșeala mea. Mi-a descoperit mesajele cu animatoarea mea, nu renunțasem la partidele de sex cu ea, dar erau mai rare. A început să arunce cu lucruri în mine, să țipe, să plângă. Ciudat, dar asta mă excita într-un hal teribil. Apoi s-a dus în bucătărie să își facă un ceai. Aștepta probabil să mă duc după ea să îi cer iertare, să îi declar dragostea și toate cele. M-am dus, dar nu să îmi cer scuze. Am luat-o prin surprindere pe la spate, îi strângeam sânii și îi sărutam gâtul. A încercat să mă oprească și i-am șoptit să tacă. Am aruncat totul de pe masă și am așezat-o. Am dezbrăcat-o și am început cu oral. Mă trăgea de păr și simțeam că era încă nervoasă pe mine. Dar știam că o să îi treacă după primul orgasm. Și așa a și fost. Apoi mi-a făcut ea oral, urmând o noapte de sex în toate colțurile casei. Cu puțini nervi încă în ea, simțeam cum își dă drumul și în același timp mă zgâria până să îmi dea sângele. Ne-am oprit în zori, când nu mai era nimic de zis legat de subiect. Știa că nu am de gând să îmi cer scuze și a uitat de subiect.

Sexul de împăcare este mai pasional și mai plin de adrenalină când sunteți certați. Calmeaz-o oferindu-i un oral…nu vei regreta ce urmează după.

11 responses to “Less talk, more sex!

  1. E tare fantezia unora, dar in realitate nu functioneaza in veci asa ceva. Femeile care nu accepta relatii extraconjugale ale partenerilor, nici intr-un caz nu se lasa la o partida de sex, si mai ales o noapte intreaga, imediat dupa faza in care descopera ca sunt inselate. Never.

    Sex de impacare in urma unor certuri banale, da, e foarte real, si are farmecul sau, dar faza descrisa mai sus se exclude 1000%.

    • Toate tipele care au reușit să mă atragă într-o relație au știut din start cum sunt. Nu am fost niciodată fidel. Dacă îmi zicea că nu, mergeam la alta. Știa asta. 🙂

      • corbuletz, cand femeia stie din start ca nu esti fidel, are doar doua optiuni. ori te accepta asa cum esti, ori pleaca. daca te accepta, nu-si mai au rost cautarile mesajelor prin mobil si crizele de gelozie si orgoliu. e absurd. povestea asta o poti vinde doar celor de la gradinita.

  2. kettlebell: domnișoară sau ce ești, ai putea să mă respecți cât de cât că nu ne tragem de șireturi. După o relație de 7 luni te aștepți să se schimbe omul de lângă tine, iar în momentul în care intervin sentimente nu mai contează ce era la începutul relației. Cu asta am încheiat orice discuție.

  3. Ce chestie, eu cand am aflat ca m-a inselat, pur si simplu am vrut sa il scuip in gura ( scuze de expresie ) . Nu am putut trece, nici nu mi-a trecut gandul spre sex. Asa e cand iubesti, dar cand vine vorba doar de o relatie “asa-ni” , nu se prea cer scuze, decat daca sunt sentimente puse in joc.

Leave a Reply

