Profă rea, dar bună

Și am ajuns la partea în care nu sunt experimentat, spre bucuria Ei. Acum suntem chit.

Recunosc că am avut dintotdeauna fantezii cu câte o profă, dar nu e țelul vieții mele să mi-o trag cu una. În liceu făceam mereu glume mai proaste cu cele tinere, gustate de colegi, negustate, evident, de profe. Am ajuns de multe ori la direcțiune, amenințat cu exmatricularea, dar mereu mă salva proful de sport. Eram om de bază la fotbal. Am terminat liceul fără sex cu profe.

Am ajuns la facultate, dornic să explorez locuri noi, persoane, femei etc. Cum stăteam in chirie, nu mi-am făcut prieteni prea repede. Așa că mai ieșeam prin oraș singur. Ajuns într-o seară în club, am aplicat tactica cu dansul. Nu a durat mult până m-am lipit de o tipă, mai matură, îmbrăcată într-o rochie foarte, foarte mulată. Începusem să ne sărutăm în timp ce dansam, apoi am luat-o de mână și am dus-o lângă perete. O sărutam pe gât, în timp ce mâna mea începea să îi umble pe sub fustă. Dar m-a oprit. Mi-a zis că nu și atunci am observat inelul de logodnă. Și a plecat. Nu a fost să fie cu ea, a urmat alta în noaptea aceea.

Și începe semestrul doi al facultății, cursuri noi, profi noi..și intră ea pe ușă. Am rămas șocat. După curs m-am dus la ea cu o întrebare stupidă, doar voiam să văd dacă m-a ținut minte..și s-a înecat cu apă când s-a uitat la mine. Am zâmbit și mi-a zis ca e subiect închis. Pe durata semestrului nu am avut probleme, la examen am luat 10 deși aberam pe lângă subiect.

Și am ajuns în anul trei, dornic să-i propun o temă de licență. Pentru că nu știam cum pot da de ea să fie singură, i-am scris un mail. Și mi-a raspuns după câteva ore, spunându-mi că ideea este foarte bună, dar să o propun unui alt profesor pentru că e mai bine să nu mă accepte. Din asta am înțeles că îi e frică să nu îmi cedeze. Păcat..aș fi avut încă o fantezie bifată.

One response to “Profă rea, dar bună

Leave a Reply

