Tu, eu, ea..menage a trois

Uuuh, baby știu că vrei și tuuu…menage a trois, spune cântecul lui Skizzo Skillz, doar că baby e mai greu de convins. Mai ales dacă îi zici direct. Mai bine îi pui un film pe tema asta sau un film în care se întamplă un threesome. Și când vine faza, zici “hmm..ce tare” și ai pus-o pe gânduri clar! După film, discutați pe tema asta și cine știe…poate chiar ea o să-ți propună. Există două situații:

  • Două tipe și un tip. Dacă nu e vreuna din ele iubita ta, zic ca e foarte ok. Adică nu riști să te simți mai bine făcând sex cu cealaltă, iar ea să observe lucrul asta. Sau poate te trezești dimineața ținând-o în brațe pe cealaltă…nu te văd bine. Așa că e mai bine ca nici una din ele să nu fie iubita ta. Dar și daca e, poate să iasă bine.
  • Doi tipi și o tipă. Cred ca e mai puțin întâlnită faza asta, pentru că la fel ca și în situația cealaltă, ea poate fi satisfăcută mai bine de tipul celălalt și pici tu în poziție nașpa sau poate partenerul tău nu e dispus să te vadă făcând sex cu altul. Dar repet, dacă nu sunteți parteneri în viața de zi cu zi, iese ok.

Am avut parte de threesome cu două tipe. Cu un alt tip nu știu dacă aș accepta. Adică la două tipe mai vezi și un show lesbian, ceva. Clar nu aș fi dispus la un show gay ca să excităm tipa. (încă)

Mă sunase animatoarea mea (am mai scris despre ea aici) să mă duc la hotel X, camera Y. De cum am ajuns în cameră a început să mă sărute, să mă dezbrace. M-a lăsat doar în boxeri și m-a legat de un scaun. Habar nu aveam ce urmează. Mă gândeam la maxim un show de striptease. Dar a mai venit o prietenă de-a ei. Mi se aprinsese beculețul direct. Au început să se sărute, să danseze lasciv, iar eu legat de scaun eram din ce în ce mai excitat. Apoi s-au pus în poala mea și mă sărutau pe gât, mă mușcau, mă masturbau.  M-au dezlegat și m-au pus pe pat. Una din ele îmi făcea sex oral, iar cealaltă s-a așezat peste gura mea. Urma să ofer și eu ceva. După au făcut schimb. Iar mai apoi am ajuns la partea în care eu făceam toată treaba. Uneia i-o trăgeam, iar celeilalte îi faceam sex oral. Evident, după au făcut schimb de locuri. Mai târziu ele făceau sex oral iar eu le-o trăgeam pe rând. A fost o noapte plină de plăcere, zgârieturi, țipete, orgasme multiple. Normal, se include în experiențele de neuitat.

Fie că ești fată, fie că ești băiat și ți se ivește o ocazie de menage a trois, NU SPUNE NU!!!

One response to “Tu, eu, ea..menage a trois

  1. Pingback: Deux „ménage à trois” échouées | Shameless·

Leave a Reply

