Aventuri de-o noapte-două

3Daaaa, știu, one night stand e ONE night stand: te-am văzut, m-ai atras, mergem undeva, facem sex și fiecare pleacă în treburile lui. Nu mă interesează de unde ești, nici care e mâncarea ta preferată. Nu-mi trebuie numărul tău de telefon, oricum nu am de gând să te mai sun vreodată. Nu vreau să îmi ceri nici adresa de mess, mail, facebook sau orice altceva… Vezi, așa strici toată treaba. Dacă aș fi vrut o relație nu te agățam la cheful ăsta, nu crezi?!

Reguli, reguli, reguli… și dintre toate am încălcat-o tocmai pe prima așa că one night stand-ul meu s-a transformat într-un two nights stand (sau aș putea oare să îl numesc un one night stand repetat?!). L-am întâlnit la o petrecere în care nu prea îmi găseam locul deoarece, cu excepția gazdei, nu cunoșteam pe nimeni. Muzica în schimb era perfectă și, cu riscul de a suna clișeic, tocmai asta ne-a apropiat. Am început să dansăm, puțin reținuți la primii pași, din ce în ce mai apropiați și îndrăzneți la final. Atmosferă toridă, semi-întuneric, ritmuri lascive, aburi de alcool și un tip sexy care se mișca al naibii de bine pe ringul de dans… Și nici acum nu știu în ce moment degetele lui s-au înfipt în părul meu, trăgându-mi capul pe spate, sărutându-mă mușcat pe gât, pe umeri, pe buze. Știu doar că l-am luat de mână, l-am dus în prima cameră pe care am găsit-o și acolo, lipiți încă de ușă, mai mult ne-am smuls hainele decât să ne dezbrăcăm. Au urmat câteva ore de sex fantastic (se pare că se mișca bine nu doar pe ring :D), despărțindu-ne cu greu înspre dimineață. Avantajul terenului propriu (mă rog, împrumutat)… l-am putut trimite acasă chiar dacă a insistat să rămână. A doua seară ne-am întâlnit în club și, ca și cu o seară înainte, am ajuns lipiți de aceeași ușă, devorându-ne cu aceeași pasiune ca și prima oară. Și tot ca și prima oară după „marele final” s-a îmbrăcat și a plecat. Fără sunat, conversat, cafea de dimineață sau amintiri din copilărie. Fără să ne mai vedem de atunci… măcar restul regulilor să fie respectate, nu?!

2 responses to “Aventuri de-o noapte-două

Leave a Reply

