Te pup! Pa pa

Vreau să mă trezesc într-un pat de femeie frumoasă, să miroasă a măr și-a zori și a tot ce-i mai bun într-o…STOP! Deschid ochii și o văd cu o ceașcă de cafea lângă mine.

– Și ce facem azi?

– Ăăăă…eu am treabă, ce faci tu nu prea mă interesează.

– Adică?

-Adicăăăăă…pot să fac un duș înainte să plec? Trebuie să merg direct la facultate.

– Da, poți..

Mă bag în duș, încui și ușa ca să nu mă trezesc cu ea pe lângă mine. Mă îmbrac și dau să ies pe ușă. Mă sărută și îmi dă telefonul. L-am lăsat intenționat să văd dacă își salvează numărul. Evident că da. A picat testul! Ies pe ușă și urmează una din părțile mele preferate: ștersul numărului. Dupa un one night stand șterg mereu numărul, dacă pică testul cu salvatul. Nu îmi place la second hand, dacă e insistentă.

Cum e treaba cu one night stand-ul? Ei bine…eu, în general, am parte de așa ceva când ies prin oraș. Îmi place să dansez. Mulți băieți stau și se uită de sus, sperând să agațe ceva așa. Nu prea le iese. Trebuie să fii acolo, printre ele, să fii activ. Și vin ele la tine…începeți să dansați, apoi îi verifici inelarul. Dacă e liber, treci la sărut pe gât..apoi face ea pasul următor. Și ajungeți prin toaleta clubului, în mașină sau chiar la ea acasă. Regulă: NU O DUCI NICIODATĂ LA TINE! Dacă ești student, îi zici că stai la cămin și nu ai cum în cameră la tine. Iar dacă nu ești student…poți fi pentru o noapte! Dacă ți se pune pata pe ea, e nașpa pentru că ți s-a dus one night stand-ul. Dar poate iese bine și dacă te îndrăgostești. Însă, se numește ONE NIGHT STAND..lasă-l să se numească așa în continuare, îndrăgostește-te de o tipă pe care o vezi dimineața la o cafea pe terasă.

Enjoy sex, wild and free!

2 responses to “Te pup! Pa pa

  1. Pingback: Profă rea, dar bună | Shameless·

  2. Oh, good, so much true.
    Am comentat intr-un alt post cum ca mereu cineva ma saruta la un party.
    Nu pot sa ma ofer cuiva care pur si simplu e retard, cineva merita pe lumea asta, sau cativa mai putini sau mai multi merita.
    Cum ziceam, m-a sarutat cu o durere in buze, ne-am vazut la scoala, ne-am devorat din priviri si cam asta a fost tot.
    Iar partea cea mai amuzanta e ca m-a intrebat pe facebook ce fac.

Leave a Reply

