Friends…with benefits

Nu vrei o relație, dar vrei sex? Și vrei și fără alte obligații și sentimente? Ai un/o prieten/ă exact la fel? Perfect. Propune-i să fiți fuck buddies. Poate fi o persoană cu care doar să faci sex, dar poate fi și o persoană cu care mai ieși prin oraș, vezi un film, etc. Atâta timp cât nu ajungeți la alte sentimente decât cele între amici, este totul foarte ok.

Am avut câteva astfel de prietenii. Și a fost totul mai mult decât ok, existând doar o mică excepție pe care am rezolvat-o.

  • Aveam o prietenă animatoare, evident nu voia sentimente și alte cele. Făcusem sex de câteva ori până să mă cheme la ea și să-mi propună să fim fuck buddies. Am acceptat fără să stau pe gânduri. O așteptam în fiecare noapte să iasă de la muncă, mergeam la ea, ne-o trăgeam și plecam. Asta era regula principală: niciodată să nu rămân la ea după. S-a terminat când a trebuit să se mute în alt oraș, dar încă ținem legătura. 
  • Am avut o relație de câteva săptămâni cu o tipă, dar ne-am dat seama că nu e de noi. Ne-am despărțit, iar după vreo alte două săptămâni am început să facem sex. Când dădea telefon, eram în 20 minute la ea. Când dădeam telefon la fel. Era totul bine, dar începusem să avem sentimente. Și nu voiam asta nici unul din noi. Așa că ne-am oprit, am rupt legătura câteva luni, iar apoi am început să ieșim din nou, ca amici. Fără sex, fără nimic. Suntem prieteni și acum.
  • Ajuns la facultate, m-am mutat în chirie. Lângă mine stătea o tipa bună. Nu avea timp și nici chef de relații. Eram atras de ea fizic. Ne-am împrietenit, era totul ok până într-o seară, când ajunși acasă de la cinema, am făcut sex. În seara aia i-am propus să fim fuck buddies. A acceptat. A fost foarte tare. Plecam în timpul cursurilor pentru că primeam mesaj de la ea. Aveam o vecină nebună care mereu se uita urât la noi și ne doream să facem sex lipiți de ușa ei, dar nu voiam nici să ajungem la poliție. Ne-am simțit bine însă făcând sex lipiți de ușa ei, când era plecată la magazin. Ne uitam la filme, făceam mâncare, ieșeam în oraș. Dacă ne vedea cineva, spunea că avem o relație, ne comportam exact ca un cuplu, dar niciodată nu a fost mai mult între noi decât sex.
  • Și ajung la una din cele mai tari experiențe din viața mea. Stăteam în fața facultății la o țigară, când apare o ea, de vreo 30-33 de ani. A început cu un “Ai un foc?”, după 5 minute primind o carte de vizită. A continuat cu un mesaj trimis de mine în timp ce urmăream mergând spre mașina ei, “Nu știu de ce mi-ai dat cartea de vizită, dar vreau să ti-o trag.”, răspuns “Diseară la 9” și adresa. Ajuns la ea, am văzut în poze că avea soț, dar nu m-a interesat asta. Mi-a zis că e mai mult plecat prin țară, ocupat cu afacerile. Da, practic eram amantul ei, dar îmi place să-i zic prieten cu beneficii. Am făcut sex în toate colțurile casei ei, ea mi-a făcut cel mai tare sex oral de până acum. Știa să simtă, să se dăruiască. În timpul zilei femeie de afaceri, noaptea sclavă a plăcerii. Își iubea soțul și s-a terminat totul când a rămas însărcinată…cu el. Da, am fost jucăria sexuală a unei femei, dar nu o să regret perioada asta niciodată.

Dacă nu ești în stare să ai o relație, îți recomand să îți găsești un fuck buddy. E cea mai tare chestie posibilă. Cine a inventat treaba, a fost cel mai inspirat om.

2 responses to “Friends…with benefits

  1. Pingback: Tu, eu, ea..menage a trois | Shameless·

  2. Pingback: În mijlocul pustietății | Shameless·

Leave a Reply

