Facem?… Nu facem?

2.1Eu zic că facem dar nu recunoaștem. Ne e prea teamă de etichete și judecăți ca să admitem, ne lovim de propriile idei preconcepute sau de barierele imaginare între care am fost crescuți. Până la urmă sexul oral este doar o altă formă de sex, o altă cale către orgasm și, dacă este făcut bine, dezvăluie o gamă întreagă de senzații total diferite de cele oferite de sexul normal. Cei mai mulți îl numesc preludiu (deși dacă aceasta este singura metodă prin care te poți excita cred că ai o problemă), alții îl „folosesc” ca pe o pauză între două partide de sex, unii preferă să încheie astfel jocul dintre așternuturi. Oricum ar fi, sexul oral poate condimenta orice experiență, fie că este doar un „one night stand” sau o relație de ani buni.

În ceea ce mă privește, îmi place să îl ofer atunci când nu mi se cere (nimic nu îmi displace mai mult decât mâna unui „el” ce te împinge în jos, disperat aproape să îți simtă limba pe penis) iar gândul că dețin controlul și că plăcerea lui stă de fapt pe buzele mele funcționează ca un afrodiziac. Nu am cerut niciodată partenerului sex oral (deși recunosc că te poate duce în al nouălea cer) pentru că prefer spontaneitatea și nu vreau să se simtă constrâns. Până la urmă sexul trebuie să fie întotdeauna o plăcere, niciodată o obligație.

Ce gust are sperma? Probabil multe v-ați întrebat, dar nu toate ați avut îndrăzneala de a și afla. Ei bine, diferă de la bărbat la bărbat, dar este în principiu sărată, precum și de mulți alți factori precum alimentația, dacă fumează sau nu, dacă consumă alcool sau cafea. Vestea bună pentru ei este că gustul se poate îmbunătăți consumând kiwi, pepene, mere, ananas sau mango cu 2-3 zile înainte. Și pentru ca El vorbea de locuri ciudate de făcut sex oral poate să mai adauge pe listă: în tren, pe plajă sau în toaleta facultății.

6 responses to “Facem?… Nu facem?

  1. Vestea bună pentru voi, nu pentru noi, aia cu fructele. 😀 În ce priveşte frica de a recunoaşte că practici, de curiozitate, ce public ţintă ai, persoanele peste 40 de ani, generaţia care a trăit în epoca comunistă? 🙂 Mă întreb şi io.

    • Cunoastem multa lume de varsta noastra (23-25) pentru care sexul este un subiect tabu, ca sa nu mai vorbim de recunoasterea practicarii sexului oral. Nu doar generatia din perioada comunista are aceasta frica. Iar ca public tinta avem, in general, tineretul, dar oricine este binevenit sa ne citeasca.

  2. Am avut mari probleme cu tipele care imi cereau sa le tin de cap si sa le impun eu sa imi faca oral, asa se excitau insa pe mine ma inhiba pentru ca mi se pare un gest josnic pe care un tip il poate face in alte conditii decat daca ea ii spune.

    Nu ma intereseaza daca mi se face sex oral – logic, imi place – dar ma stresez maximum daca nu ma lasa ea sa ii fac sex oral, i just freakin love it si cred ca nimic nu se ompara cu fix clipele acelea in care ea iti ‘curge’ in gura la propriu.. awesomeness in pure state.

    Ma distreaza tipele care nu vor sa faca asta la prima intalnire din pricina unor idei preconceputa, nu le spun nimic, dar rad in sinea mea.

    MA SEACA tipele care fac asta pentru ca TREBUIE. Ultima data m-au apucat dracii atat de tare incat am iesit pe usa aproape dezbracat. Daca aia face asa ceva pt ca trebuie insemana ca este zero ca personalitate, o carpa, o idioata, o cretina, ultima proasta => unde mi-a fost mie mintea cand am ajuns pana acolo cu una ca ea => nervos pe mine insumi.

    • Fiecare are niște fixații iar dacă așa se excită ele… nu știu ce să zic. Pentru mine e aiurea, jignitor chiar. Nu știu ce manuale au citit fetele ca să spună ca TREBUIE să facă sex oral; ăsta e departe de a fi un joc cu reguli fixe

Leave a Reply

