Limbi străine. Limbi cunoscute

În primul rând, să definesc termenul de sex oral. Sexul oral nu înseamnă sărut franțuzesc, cum cred unii adolescenți în mijlocul pubertății, ci sex oral faci atunci când cu gura meșteșugărești la organul genital al partenerului/erei.

În al doilea rând, spun din start și direct, fetele care se vor virgine până în noaptea nunții, dar fac sex oral, mi se par foarte proaste. Daca vrei să fii/pari pură, fă-o până la capăt și abține-te dacă tot vrei asta.

Și acum să spun câteva lucruri despre mine și sexul oral. Îmi place să fac sex oral partenerei mele și nu aștept/cer să îmi facă și ea mie. Nu am cerut asta niciodată. Vrei.. faci, nu vrei..nu faci. Îmi place să am partenera foarte, dar foarte excitată și cred ca asta e cea mai faină modalitate. Plus ca pot să ofer un orgasm direct de la sexul oral. De multe ori o trezesc oferindu-i plăcere de dimineață, evident urmează și partea mea de plăcere. Eu fac la începutul, în timpul și după actul sexual. Mi se face la fel, la început, în timp și după, dar niciodată nu am vrut să îmi dau drumul în gura ei. (sună nașpa, dar nu știu să o zic acum altfel)

Cred ca cel mai ciudat loc în care am făcut sex oral a fost cabina de probă dintr-un magazin. Dar mi s-a făcut în mașină (evident, am tras pe dreapta după vreo 5 km ca să nu produc vreun accident), în sala de cinema la un film plictisitor și nu stăteam chiar în ultimul rând și într-un parc la două noaptea. Speram să fim doar noi acolo, dar nu a fost așa. Mai erau și niște polițiști.

În concluzie, nu văd un act sexual în care să nu îi fac sex oral partenerei mele, dar văd unul în care să nu mi se facă. Nu sunt egoist. Ofer plăcere fără să aștept în schimb.

One response to “Limbi străine. Limbi cunoscute

  1. Pingback: Facem?… Nu facem? | Shameless·

Leave a Reply

