Primul

Hmmm… El are dreptate, nu l-am așteptat pe Făt-Frumos (poate pentru că știam deja de o vreme că nu există) și nici nu am visat că vom fi împreună până la „adânci bătrâneți”. Nu mi-am început viața sexuală pentru ca așa era „trend-ul”, nici pentru că prietenele mele îmi povesteau aventurile lor din așternut. Și da, știam destul de multe lucruri despre sexualitate cât să nu mă aleg cu vreo BTS sau cu vreo sarcină. „El-ul” meu nu m-a presat și nici nu mi-a dat vreun ultimatum, nu mi-a cerut virginitatea ca pe vreo „dovadă de iubire” iar după nu mi-a dat papucii numai pentru că își îndeplinise obiectivul. Mi-am urmat doar instinctul și m-am bucurat de fiecare clipă.

1

Eram împreună de câteva luni, atracția era mare și amândoi ne aprindeam cu ușurință la fiecare atingere sau sărut… iar fiecare gest a venit natural, fără constrângeri sau momente penibile. El își făcuse deja temele (pentru că și el era virgin) și știa că prima oară cel mai important este preludiul. Eu.. cred ca uitasem tot ce știam. Ce a ieșit: o după-amiază întreagă de sex (nu, nu a terminat în 5 minute) pe care am repetat-o iar și iar și am încheiat-o cu un orgasm (primul din multele care au urmat).

3 responses to “Primul

  1. Oh, daca as sta sa iti spun povestea mea, probabil ca as umple prea mult. Iti spun pe scurt.
    14 nov 2013- facem un an jumate.
    Eram virgina cand ne-am cuplat. El era expert in relatii sexuale, eu eram timida ( in acele zile )
    Dupa luni bune, am cedat, l-am vrut, m-a vrut. Sentimente curgatoare, devorari, saruturi vulgare. A intrat in mine precum intra in gura unui copil ciocolata. Am adorat fiecare clipa, am simtit fiecare moment si am vrut tot mai multttttt.

    • Hmmm… asta e ceea ce se numește o experiență de zile mari 😀 Mă bucur că a fost așa și tare mi-ar plăcea să aud mai multe povești de genul ăsta!

Leave a Reply

